Alla inlägg den 10 juni 2013

Av Emma Andréasson - 10 juni 2013 17:41

Ber så mycket om ursäkt att jag inte har bloggat på länge! Jag har fått en kattunge, så det har gått mycket tid till han. Han heter Blixten kommer bilder på han sen, och så skolan, slutar ju skolan om tre dagar! Helt sjukt att det har gått så himla fort! Känns inte som om att jag ska sluta på torsdag, men det gör jag. Så har jag varit med min bebo, hon är helt under bar älskar henne! Finns ingen som är roligare en henne!!! Puss till dig beckiis!!!:**

Så mycket fotboll också, det är ju sommar det är då man spelar fotboll som mest tycker jag. Cuper, matcher, spela med vännerna, på semestrar och hela tiden bara fotboll! I juni, haha det är ju juni men jaja då ska jag åka till Grekland igen har varit där tre gånger med denna gången. Första gången åkte jag med min familj, två till familj och två som brukar åka mycket med varandra. Andra gången åkte jag med min familj, dom två andra och en annan familj som det bara var mamma med son, han är så himla go och rar, han var den ända killen så vi kallade han för Gun-Britt (riktiga namnet är Benjamin men kallar han för Benne, alla gör typ de. Nu bli det med min familj och moster med hennes barn Johanna. Kommer att bli kanon!! Längtar!
Jag åker den 30:onde Juni planet går klockan 7:00 och så måste man vara där två timmar innan!:o så får gå upp runt två halv tre på natten!!:O kommer se ut som hem levande zombi! Haha och då tänker ni det vill jag allt se, men det kommer ni inte få göra för då kommer jag nog att inte blogga på en vecka, bara slappa och spela fotboll på stranden!

Nu bli det fotboll, see yaa

Presentation


Hej! jag heter Emma och är 13år och snart fyller man 14år. I min blogg kommer det handla om vad jag gör i skolan och om min fritid. På min fritid brukar jag spela fotboll, vara på gymet och vara med goa vänner.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Blogkeen

eemmaandreassonn

Ovido - Quiz & Flashcards