Direktlänk till inlägg 30 juni 2013

grekland

Av Emma Andréasson - 30 juni 2013 03:00

hej och godmorgon blir det för mig nu!. Detta inlägg är tidinställt så när ni läser sitter jag i bilen på väg till Landvetter flygplats, för jag ska till grekland!!!

Jag har ju inte snackat så mycket om det eller varit inne så mycket på bloggen. Det är för att ha packat, och min kattunge och varit väldigt trött. Men ska försöka att ändra på det, som sakt skulle jag ju till grekland och är där i en vecka så den veckan blir det självklart ingen bloggande för mig, eller så kanske det blir ett inlägg om det finns Wi-fi. 


Puss på er #godnatt #emma    

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Andréasson - 9 augusti 2013 14:54


ville böra säga att jag har bytt till Nattstad för ganska längesedan, så nu vet ni.   http://www.nattstad.se/emmaandreasson   ...

OMG

Av Emma Andréasson - 9 juli 2013 21:31


Behöver inte säga nogot läs bara rubriken så fattar du, här kommer en bild som jag tog när jag var i Grekland  SPEEDOS!! ...

Av Emma Andréasson - 9 juli 2013 21:01


jag funderar på att byta till nattstad, för jag och en kompis har en blogg däe tsm och design är hur snygg som helst! Så ska fundera ett tag. Hon som jag har bloggen med heter www.nattstad.se/systrarna99 värt att kolla på tycker jag :)   ...

Ute

Av Emma Andréasson - 9 juli 2013 19:05


Ligger ute på altanen med min värmefilt och lyssnar på musik, snart så tänkte jag kolla på film och en stor kopp te och lite smått och gott.Bye Emma ...

Presentation


Hej! jag heter Emma och är 13år och snart fyller man 14år. I min blogg kommer det handla om vad jag gör i skolan och om min fritid. På min fritid brukar jag spela fotboll, vara på gymet och vara med goa vänner.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Blogkeen

eemmaandreassonn

Ovido - Quiz & Flashcards