Alla inlägg under mars 2013

Av Emma Andréasson - 30 mars 2013 23:54

Lite sent men jaja glad påsk!! Bli ett väldigt kort inlägg igen.... Har haft en grym kväll med härligt folk, massa god mat och har skrattat mycket så att jag har fått ont i magen:( men så blir det när man har roligt.

Min kusin Johanna ska sova över kommer bli jätte kul, och vi nöjda "inte" Candy Crush.

Nu ska jag snart sova tror jag.... Man vet aldrig vad som kommer att hända med det bustrollet man måste verkligen hålla koll på henne, Johanna har för mycket energi.....

Av Emma Andréasson - 29 mars 2013 16:19

Så skönt med lov, man kan bara slappa och ta det lungt vara med familjen och underbara kompisar, och spela masvis med fotboll! I Love It


Det blir ett väldigt kort inläg nu för att jag ska städda mitt rum toaleterna och vardgsrummet, för man ska ha gjäster imon. Det kommer bli så kul med dom goa människorna som kommer att komma.

Men segt och tråkit att säda hatar det med blir alltid nöjd med slut resultatet.


Puss Emma 

 


Av Emma Andréasson - 27 mars 2013 16:45

Förlåt för att jag inte har varit så mycket på bloggen eller jag har inte alls varit på den, det är för att jag inte orkar är så trött och tycker att det börjar bli lite tråkigt. Men ska försöka att förbättra mig.

Här kommer en bild på min frukost är ganska nöjd att jag han ficka en sån här nyttig frukost.

Av Emma Andréasson - 23 mars 2013 17:54

¡Hola! Har beställt nya converses och en skit snygg bikini! Det är den USA bikini i love it, bilder sen eller nu. Sen när jag har skrivit klart, ska äta nu det blir hamburgare,

En sak till ledsen för att jag har varit så dålig påsatt uppdatera bloggen med har varit jätte trött och sånt och tjej saker, har bara inte haft lust. Alla har dagar när man inte mår på top och jag har typ haft en vecka men inte visat det så mycket för alla. Men nu mår jag mycket bättre.

Hörs xoxo Emma

Av Emma Andréasson - 22 mars 2013 23:32

Godnatt kommer inte skriva någottingalls.... Är bara för trött... Men har haft en grym kväll med älskade laget och tränarna.

En gång till Godnatt.

Av Emma Andréasson - 22 mars 2013 07:00

Fredags morgon nu och då blir det en god (nyttig) frukost. Sen ikväll kommer det kanske ett inlägg för jag och fotbolls laget ska kolla på Sverige- Irland ikväll så det kanske kommer ett inlägg jag lovar inte, hörs

Av Emma Andréasson - 18 mars 2013 22:03

hej det blir ett kort inlägg för att jag är så trött. Förlåt för att jag inte skrev igår om jur matchen blev. Men jag kom hem runt nio ovh så skulle man packa upp väskan äta något och borsta tänderna och gå och lägga sig så klockan blev runt halv elva tror jag, så man var för trött.


På torsdag slutar min lärare så på sista lektionen fick vi lite hembackat av henne det var super gott, kommer att sakna henne. Hon var en jätte bra lärare som förståg mig jätte bra (på det sätet som jag räknar med) alla har olika.


Men nu blir det sängen för Emma, hörs imon


xoxo Emma

Av Emma Andréasson - 17 mars 2013 16:00

Yes får vara med på matchen som jag ville! Är över glad, hinner inte skriva så mycket åker om fem minuter.


Kommer att läyta upp tre bilder på min outfit och en på min frukost.


Tröja- klädkällaren
Jeans- BikBok
Skor- Converse


 

 

Presentation


Hej! jag heter Emma och är 13år och snart fyller man 14år. I min blogg kommer det handla om vad jag gör i skolan och om min fritid. På min fritid brukar jag spela fotboll, vara på gymet och vara med goa vänner.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Blogkeen

eemmaandreassonn

Ovido - Quiz & Flashcards